2016 m. vasario 2 d., antradienis

Idėja vaisių salotoms

vaisių salotos geras dalykas kai norisi kažko skanaus, gaivaus arba lengvo... aš esu iš tų žmonių pas kuriuos namie didžiąją dalį maisto sudaro vaisiai ir daržovės. tad iš ko pasigamint vaisių salotas visada yra.

aš turiu kelias taisykles kad salotos būtu suderintos ir atitiktu mano poreikius.





1. Naudoju 4-5 skirtingus vaisius. kai jų būna daugiau skoniai labai susipainioja ir gaunasi chaosas...
2. Stengiuosi, kad vaisiai būtu kuo įvairesnių spalvų
3. Salotose turi būti kažkas saldu pvz. bananai, melionai. tada kažkas citrusinio pvz. apelsinai. kažkas traškaus pvz. obuolys, kriaušė... o visa kita pagal fantazija, dažnai dedu kivius, man jie patinka.
4. Ant viršaus jogurtas. Na čia jau pagal jūsų skonį, aš naudoju geriamą jogurtą.
5. Galiausiai šiek tiek skonio paįvairinimui riešutai, chia sėklos, daiginti grūdai ar kas tik jums patinka. dažniausias mano pasirinkimas chia sėklos arba avižiniai dripsniai.




 O dabar visi pirmyn skaniai pavalgyt. 

Būkit sveiki ir laimingi :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą